ertsanat ertsanat .

ertsanat

ساخت ارت الكترونيكي چگونه است؟

در ساخت ارت الكترونيكي از تجهيزات و قطعات مختلفي استفاده مي شود. همچنين براي ساخت اين دستگاه ها نياز است كه از فناوري و تجهيزات خاصي استفاده شود. اين دستگاه ها قادر هستند امنيت تجهيزات و افراد را افزايش دهند. دستگاه هاي ارت جايگزين چاه ارت هستند و در انواع سايزها و سايزهاي مختلفي توليد مي شوند. شما مي توانيد از اين دستگاه ها در تجهيزات و سيستم هاي اداري، صنعتي، تجاري و غيره استفاده كنيد. با ما همراه باشيد تا درباره شيوه ساخت اين دستگاه ها و قطعات سازنده آن ها اطلاعات بيشتري در اختيار شما قرار دهيم.

 


شيوه ساخت ارت الكترونيكي
ساخت ارت الكترونيكي با ورودي ها و خروجي هاي مختلف سه فاز و تك فاز صورت مي گيرد. اين دستگاه با خروجي ۵ آمپر تا چند صد آمپر قادر است كه در تجهيزات و دستگاه هاي مختلفي مورد استفاده قرار گيرد. در اين نوع دستگاه ها يك كابل وجود دارد كه به بدنه متصل شده و تثبيت بدنه روي حالت صفر از طريق آن صورت مي گيرد.

علاوه بر اين موارد در اين تجهيزات سنسور خاصي وجود دارد كه داراي قابليت تشخيص نفوذ آب به تجهيزات و تاسيسات برقي است. اين ويژگي سبب شده دستگاه ارت عملكرد فوق العاده خوبي داشته باشد. همچنين اين دستگاه داراي قابليت تشخيص خطاي اتصال بدنه است و اين امر سبب شده به شكل سوئيچينگ در ۲۵ ميلي ثانيه برق را قطع كند.

در صورتي كه ولتاژ سيستمي كه در آن نصب شده به حد بالاي ۲۰ ولت برسد دستگاه خيلي سريع و به صورت خودكار برق را قطع مي كند. اين ويژگي ها در ساخت ارت الكترونيكي منجر شده است كه آسيب هاي احتمالي به دستگاه و خطرات تهديد كننده جان انسان به حداقل ميزان خود برسد. اين دستگاه ضد آب و ضد زلزله است و همين ويژگي منجر شده در شرايط جوي مختلف دچار خطا و تغيير در عملكرد نشود.

ساخت اجزاي ارت الكترونيكي
ارت الكترونيكي سه بخش اصلي دارد كه به صورت مختصر به بررسي آن ها خواهيم پرداخت. اولين بخش دستگاه كه با قسمت مربوط به ارت تجهيزات و بدنه ارتباط دارد سيستم سوئيچينگ است. اين قسمت در هنگامي كه ولتاژ بيشتر از ۴۳ ولت شود و همچنان در دستگاه جريان وجود داشته باشد مي تواند خروجي را قطع كرده و از آسيب هاي احتمالي جلوگيري كند.

بخش دوم كه مي تواند القاهاي ايجاد شده روي قسمت بدنه دستگاه را از بين ببرد سيستم تخليه الكتريكي است. اين قسمت باعث مي شود كه ولتاژ بدنه دستگاه بر روي صفر تنظيم شده و بدين شكل از دستگاه محافظت شود. استفاده از اين اجزاء در ساخت ارت الكترونيكي سبب شده كه از تجهيزات محافظت شده و دوام آن ها چندين برابر افزايش يابد.

سومين بخش ارت الكترونيكي كه در ساخت ارت مجازي اهميت فوق العاده بالايي دارد مدار واسط است. اين بخش وظيفه ايجاد ارتباط بين مدار سوئيچينگ و مدار تخليه را بر عهده دارد. علاوه بر اين موارد ميزان ولتاژ بدنه دستگاه را مورد بررسي قرار مي دهد.

مزيت هاي دستگاه ارت
ساخت ارت الكترونيكي اگر به صورت اصولي صورت گرفته باشد استفاده از آن مزاياي بي شماري را به همراه دارد.

·        افزايش طول عمر تجهيزات

·        حفظ ايمني افراد

·        بالا بردن طول عمر مفيد سيستم ها و تجهيزات

·        تشخيص نفوذ آب به دستگاه

·        نصب آسان

·        توليد در سايزهاي مختلف

·         

قيمت ارت الكترونيكي
در قيمت گذاري ارت الكترونيكي عوامل مختلفي نقش دارند. نوع دستگاه يكي از مهم ترين مواردي است كه در قيمت گذاري نقش دارد. شركت سازنده نيز عامل بسيار مهمي در زمينه قيمت گذاري به حساب مي آيد. قطعاتي كه در ساخت ارت خودپرداز مورد استفاده قرار گرفتند منجر به افزايش يا كاهش قيمت اين تجهيزات مي شوند. نوسانات بازار و شركت عرضه كننده نيز مي توانند در تعيين قيمت نقش داشته باشند.

در آخر
ساخت ارت الكترونيكي كاري تخصصي است كه توسط شركت هاي شناخته شده صورت مي گيرد. در ساخت اين تجهيزات از انواع مختلفي از قطعات استفاده مي شود. قسمت هاي مختلف دستگاه ارت در كنار يكديگر باعث عملكرد صحيح آن مي شوند. با اين حال بهتر است دستگاه هاي ارت را از برندهاي معتبر خريداري كنيد كه از اعتبار بالايي برخوردار هستند. كنزا صنعت اين دستگاه ها را با بالاترين كيفيت و مناسب ترين قيمت به فروش مي رساند. شما مي توانيد از طريق اين مجموعه اقدام به خريد اين دستگاه ها با بالاترين كيفيت كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۳ساعت: ۰۴:۲۸:۴۴ توسط:j موضوع: نظرات (0)